Inschrijvingsvoorwaarden

Bij het inschrijven van een activiteit, zijn er enkele voorwaarden waar je rekening mee moet houden.

Wie annuleert:

  • krijgt 100% van het inschrijvingsgeld terug tot 14 dagen voor de aanvangsdatum van de activiteit.

  • op minder dan 14 dagen voor de aanvangsdatum van het evenement, kan zijn geld enkel volledig
    terugkrijgen bij een bewezen overmacht of bewijs van ziekte of familiale omstandigheden.
    Heel concreet dient er dan een ziektebriefje of een overlijdensbericht of -brief te worden bezorgd.

  • In geval van de overmacht niet schriftelijk door derden bewezen wordt zal Hujo vzw 
    per geval beslissen of er al dan niet terug betaald wordt. Hierbij kan men denken aan een
    onaangekondigde (trein)staking, onverwachtse file en dergelijke.

Wie inschrijft:

  • Verkies je om niet alles in één keer te betalen, kan je ons contacteren via info@hujo.be of telefoneren op 0468/066.066 en dan zullen we samen bekijken om het inschrijvingsgeld in schijven te betalen.
    (Dit geldt enkel bij activiteiten waarvan het inschrijvingsgeld méér dan €100 bedraagt.)

  • moet volledig in orde zijn met alle betalingen ten laatste 14 dagen voor de aanvang van het
    evenement.